Personal Assistant projectmanagement

PA projectmanagement

Voor de Partner en het team van de fiscale afdeling van een accountantskantoor in Hoofddorp, een afdeling met veel nationale en internationale klanten, zoeken wij een Personal Assistant projectmanagement.

Op zoek naar een combi van Personal Assistant en projectmanagement vacature?

Beschrijving van de functie

Business support

Personal Assistant for Expats
  • Je biedt ondersteuning aan de Partner van de international tax department met zijn dagelijkse werkzaamheden
  • Je beheert de agenda, het e-mailverkeer en het coördineren van afspraken
  • Je bereidt vergaderingen voor, je maakt er notities van (NL/E), en bewaakt de acties en deadlines
  • Je regelt en organiseert de business trips, hotels, transfers, events etc.
  • Je verzorgt administratieve taken als het voorbereiden/opstellen van rapporten, presentaties en documenten, alsook tegenlezen ervan

Projectmanagement

Je hebt een spil-rol tussen de (inter)nationale cliënten en je collega’s. Als zodanig:

  • Verzorg je veel van de communicatie met interne en (inter)nationale cliënten
  • Ben je de ‘go to person’ tussen die cliënten en je collega’s m.b.t. vragen en antwoorden, anticiperen, signaleren, analyseren en reageren
  • Assisteer je met o.a. de correspondentie en rapportages binnen het projectteam
  • Bewaak en najaag je de acties en deadlines als afgesproken
  • Assisteer je in de verwerking van ‘billable hours’ en de facturatie ervan.

Kortom, je hoeft je niet te vervelen! Sterker, hier ga je je zeker niet vervelen!

Vereisten

Opleiding en ervaring:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Een afgeronde opleiding als Personal Assistant en/of Office Manager
  • Ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur binnen een accountantskantoor en/of affiniteit met finance
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en een proactieve werkhouding
  • Sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden
  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint); administratieve software is een pre
  • Vermogen om onder druk te werken, stevig in de schoenen staand en prioriteiten te stellen.

Aanbod

  • € 3.700-4.300 bruto/maand, afh. van leeftijd en ervaring
  • uitstekende pensioenregeling en reiskostenvergoeding
  • opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden via corp. academy
  • on-boarding via app
  • hybride werken (4+1, dinsdag remote werken).

Is dit DE baan voor jou, als je:

  • een ervaren Personal Assistant bent met affiniteit voor finance?
  • de Nederlandse en Engelse talen uitstekend beheerst?
  • MS Office, incl. PowerPoint uitstekend beheerst?
  • hard wilt werken in een zeer internationale en dynamische omgeving?
  • je verder wilt ontwikkelen?

Eén ding is zeker: je gaat je hier niet vervelen!

Je staat stevig in je schoenen. Je schakelt snel en je laat je niet snel overrompelen.

Deze kans laat je je toch niet ontglippen?

Onze klant is een accountancy met zeer diverse nationale en internationale klanten. De betreffende afdelng heeft zo’n 50 collega’s vanuit de hele wereld alsook Nederland natuurlijk. Er wordt ontzettend hard gewerkt waarbij de klant echt centraal staat.

De locatie is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.

Hebben wij je interesse gewekt?

Zo ja, neem dan heel snel contact met me op, bij voorkeur via het sturen van je uitgebreide cv met foto en gedane werkzaamheden en refererend aan deze baan. Ik zie je cv graag zo snel mogelijk tegemoet. Dan neem ik daarna weer contact met jou op! Tot gauw!

/blog/behind-every-great-ceo-there-is-a-great-pa

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

14 − elf =